tiistai 2. syyskuuta 2014

Blogihaaste

 
 Your facebook profile photo:

A photo of yourself a year ago:


A photo of your pet:




A photo of you:


A photo that makes you laugh:


A photo of something you love:


A photo of your favourite band at the moment:


A photo of your friend:


A photo of something you enjoy doing:


A photo of you as a kid:


A photo of you standing:


A photo of you that your hair looks nice in:


A photo of a night you loved:


A photo of your favorite weekend this far:


A photo of last summer:


A photo of someone you find attractive:


A photo of you with celebrity
:

3 kommenttia:

  1. IIH! Minäkin olin tuolla yhdessä kuvassa! Tajusin etten oo aikoihin lukenu sun blogeja, ja nyt taas selaan näitä. Jumalaut mun täytyy netti-aktivoitua. Että tekisin jotain järkevääkin välillä. Haluaisin itekin blogata ja olla jännä. Nää on niin ihania nää päivitykset ja toi sun ruokablogi on käytännöllinen. Mä oon ihan lame ja teen asiat jotenkin tosi helpolla monesti. Ehkä mä tarvin perheen jolle kokata. Itelleen on nyt yks paskan maku mitä sitä suuhunsa tunkee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Itestä kyllä tuntuu että just mun elämä on ihan tylsintä välillä :D Ja ettei näitä jorinoita kukaan jaksa lukee..
      Mut kiva kun näistä saa jotain irti :)
      Et muuten todellakaan oo eka joka sanoo että yksin ei viiti panostaa ruuanlaittoon! Ja sama vika oli itelläkin opiskeluaikoina...
      Mut itelle on jo antanu motivaatioo pelkästään tuo blogin pitäminen, vähän pitää aina huijata itteensä että "teenpä tänään jotain kivaa ruokaa jota kehtaa valokuvata!" :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista